Sportkocsiként lő ki a hegyomlás méretű új Ford
A hatalmas méretet és a nem csekély tömeget remekül ellensúlyozza a kompresszoros V8 ereje.
A hatalmas méretet és a nem csekély tömeget remekül ellensúlyozza a kompresszoros V8 ereje.
Az F-Pace SVR minden korábbinál jobban gyorsul, precízebb a kormányzása és nagyobb a végsebessége.
Ilyen az, amikor egy gyártó olyan autót készít, amely minden kompromisszumtól mentes, és lényegében semmilyen előírásnak sem felel meg.
Lengyelországban találtak még néhány száz extra lóerőt a remek 4 literes biturbó V8-as motorban.
Az újdonság messze 3 másodperc alatt gyorsul fel állóhelyzetből 100-as tempóra.
A fejlesztőknek sikerült még 180 lóerőt találniuk a divatterepjáró 4 literes biturbó V8-as motorjában.
A mintegy 135 millió forint értékű sportkocsit egy 730 lóerős biturbó V8-as erőforrás hajtja.
Az amerikai gyártó legújabb V8-as terepjáróra abszolút nem a CO2-kibocsátás csökkentéséről szól.
Az olasz gyártó leleplezte aktuális hibrid csúcsmodelljének nyitható tetejű változatát.
Érkezik a megoldás azoknak, akik még az M5 Competitiont is egy picit unalmasnak tartják.
A négykarikás német gyártó legfrissebb modellje egy 80-as évek végi versenyautónak állít emléket.
Az M8 Gran Coupé 4,4 literes biturbó V8-as motorja minden korábbinál erősebb lett.
Itt a megoldás arra az esetre, ha esetleg túl visszafogottnak találnánk a G-Klasse megjelenését.
Pletykák szerint hamarosan minden korábbinál nagyobb benzinmotor kerülhet az amerikai izomautó aktuális kivitelébe.
Négy hengerrel, 2 liternyi lökettérfogattal és 100 kilogrammal szerényebb a brit luxusautó új változata.
Nem lesz gyakori látvány az utakon, mindössze két tucatnyit gyártanak belőle.
A GPS-es mérés szerint a hatalmas divatterepjáró kevesebb mint 3,5 másodperc alatt ugrik fel 0-ról 100-as tempóra.
A biturbó benzinmotorból sikerült előcsalogatni 275 eddig rejtőző lóerőt.
Ilyen az, amikor valaki teljesen értelmetlen módon rombolásba és pusztításba kezd.
Immár itthon is rendelhető az amerikai izomautó legújabb egyedi kivitele.